sunnuntai 22. tammikuuta 2012

it's sunday sunday....

Tänää on ollu maailman tylsin ja turhin päivä, mut juujaaa. Eile illal oltii porukal vähä viihteellä ja sit tultii oskun kaa meille yöks joskus siin puol kolmen aikaa yöllä ja mä olin meijä kuskina mopoautolla! vittu et pelotti ajaa, voin vaa kuvitella kui paljon oskuu on pelottanu. Minä ekaa kertaa kunnolla ajamassa mitää nelipyörästä :D no menihä se iha jotenkute ja tiellä pysyttii ;)

 No mut sit mitä tänää, osku lähti aamul himaa ja mutsi tuli hakeen mut nii mentii roudaa kaikki loput huonekalut meijä uutee kämppää vaik mul oli iha hirvee olo, sattu päähä, vitutti ja muutenki kipee olo. (mut hei mun uudest huoneest tulee iha törkeen siisti ku siit tulee valmis! Pistän sit huonepostauksen joskus ensviikol ku se on ready) Sit ku tulin takasin faijalle niide kamoje roudaamiste jälkee nii makasin vaa sohval lähes elottomana ku oli nii paska olo, sit mittasin kuumeen ja oli vähä lämpöö. Ja nyt ooonki koko illan vaa yskiny keuhkot iha pihalle jippaijeii huomen siis varmaa kotiin jää... ei kyl huvittais ku sit pitäs tehä kaikki koulujutut itsenäisesti ja oon nii laiska etten jaksa enkä ees osaa xdd oon muute syöny tätä mun helvetin isoo karkkipussii jo pari päivää ja must tuntuu et nää namut ei lopu koskaa





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti